Warning: The magic method OCDI\OneClickDemoImport::__wakeup() must have public visibility in /data01/virt100407/domeenid/www.markintel.ee/htdocs/wp-content/themes/divi-corporate/ocdi/inc/OneClickDemoImport.php on line 122
Mis on mainimiste analüüs?

Mis on mainimiste analüüs?

“Mainimine” on sündmus, kus veebis ilmub mõne valdkonnaga seotud sisu. Mainimine toimub vältimatult iga kord, kui mingit märksõna, hashtagi või kaubamärki veebis kasutatakse.

Ettevõtte positiivsete mainimiste arv toob kaasa suurema nähtavuse ning seeläbi otsese mõju müügitulemustele.

LOE LISAKS

konkurentide analüüs markintel

Kasulik e-raamat konkurentsi analüüsimiseks

Telli endale tasuta e-raamat konkurentsi analüüsimiseks. Raamat sisaldab konkurendi analüüsi mudelite kirjeldust ja kasulikke  soovitusi,  kuidas saada teada, missugune on sinu konkurendi turundustegevus. Raamat on tasuta.

Tellides nõustud veebi  kasutustingimustega. Loe lähemalt siit - marktinel.ee/tingimused

Koos meiega on sinu äri jätkusuutlikult edukas.
© Marketing Intelligence Data

www.markintel.ee

#  Kuidas teada saada, kes juhib digitaalset konkurentsi ja kus sina võrreldes konkurentidega paikned?

# Kas konkurent maksab tehingu eest veebis vähem, kui sina?

# Kuidas konkurent jõuab oma sihtrgupini?

 

Tellin tasuta e-raamatu

Kasulik e-raamat konkurentsi analüüsimiseks

Telli endale tasuta e-raamat konkurentsi analüüsimiseks. Raamat sisaldab konkurendi analüüsi mudelite kirjeldust ja kasulikke  soovitusi,  kuidas saada teada, missugune on sinu konkurendi turundustegevus. Raamat on tasuta.

Tellides nõustud veebi  kasutustingimustega. Loe lähemalt siit - marktinel.ee/tingimused

#  Kuidas teada saada, kes juhib digitaalset konkurentsi ja kus sina võrreldes konkurentidega paikned?

# Kas konkurent maksab tehingu eest veebis vähem, kui sina?

# Kuidas konkurent jõuab oma sihtrgupini?

 

Tellin tasuta e-raamatu

With us you are sustainably successful
© Marketing Intelligence Data

marketing intelligence data logo