Mis on mainimiste analüüs?
“Mainimine” on sündmus, kus veebis ilmub mõne valdkonnaga seotud sisu. Mainimine toimub vältimatult iga kord, kui mingit märksõna, hashtagi või kaubamärki veebis kasutatakse.
Ettevõtte positiivsete mainimiste arv toob kaasa suurema nähtavuse ning seeläbi otsese mõju müügitulemustele.
Kasulik e-raamat konkurentsi analüüsimiseks
Telli endale tasuta e-raamat konkurentsi analüüsimiseks. Raamat sisaldab konkurendi analüüsi mudelite kirjeldust ja kasulikke soovitusi, kuidas saada teada, missugune on sinu konkurendi turundustegevus. Raamat on tasuta.
Tellides nõustud veebi kasutustingimustega. Loe lähemalt siit - marktinel.ee/tingimused
Koos meiega on sinu äri jätkusuutlikult edukas.
© Marketing Intelligence Data
# Kuidas teada saada, kes juhib digitaalset konkurentsi ja kus sina võrreldes konkurentidega paikned?
# Kas konkurent maksab tehingu eest veebis vähem, kui sina?
# Kuidas konkurent jõuab oma sihtrgupini?
Tellin tasuta e-raamatu
Kasulik e-raamat konkurentsi analüüsimiseks
Telli endale tasuta e-raamat konkurentsi analüüsimiseks. Raamat sisaldab konkurendi analüüsi mudelite kirjeldust ja kasulikke soovitusi, kuidas saada teada, missugune on sinu konkurendi turundustegevus. Raamat on tasuta.
Tellides nõustud veebi kasutustingimustega. Loe lähemalt siit - marktinel.ee/tingimused
# Kuidas teada saada, kes juhib digitaalset konkurentsi ja kus sina võrreldes konkurentidega paikned?
# Kas konkurent maksab tehingu eest veebis vähem, kui sina?
# Kuidas konkurent jõuab oma sihtrgupini?