Warning: The magic method OCDI\OneClickDemoImport::__wakeup() must have public visibility in /data01/virt100407/domeenid/www.markintel.ee/htdocs/wp-content/themes/divi-corporate/ocdi/inc/OneClickDemoImport.php on line 122
Kuidas oma ettevõtet kriisi ajal aidata

Miks osad ettevõtted hääbuvad kriisis ja miks osad ettevõtted kasvavad kiiresti kriisi tingimustes

 

konkurendi turundusaudit

COVID pandeemia on toonud ettevõtjatele õppetunde vastupidavuse ja kohanemisvõime osas sundides erineva suurusega organisatsioone arvestama sügava ja kestva kriisiga, mis ohustab ettevõtete ja inimeste jätkusuutlikkust. Kuidas oma ettevõtet kriisi ajal aidata? 

Sellele küsimusele vastust otsides viis maailma juhtiv uuringuteenuse pakkuja SurveyMonkey läbi uurimuse tuhandete ettevõtjate seas.

Saadud tulemustest on selgelt näha kaks olulist asjaolu, mis tagavad ettevõtjatele jätkusuutlikkuse – nendeks on uudishimu ja agiilsus (agiilsus on viis ebakindlas ja muutuvas keskkonnas toimetulekuks ning selles edu saavutamiseks)

Uudishimu on abiks uute võimaluste leidmisel – see aitab leida uusi lahendusi, neid uurida ning liikuda edasi saadud tagasiside põhjal.

Agiilsus võimaldab teha julgeid otsuseid ning soodustab kiiret tegutsemist. Uudishimu koos agiilsusega loob olukorra, mis võimaldab “kastist väljaspool mõtlemist” ükskõik, kui äärmuslikud need lahendused esialgu ka tunduvad.

Ettevõtjad, kes suudavd siduda uudishimu ja agiilsuse on kõige paremini tulnud toime klientide radikaalsete käitumise muutustega. Uuringust selgub ka, et tagasiside kogumine ning selle põhjal otsuste tegemine on ärikriitiline metoodika “uue normaalsusega” kohanemiseks.

“Segased ajad nõuavad segaseid inimesi” on jätkuva majandusolukorra kirjeldamiseks üsnagi asjakohane ning volatiilsusele reageerimiseks on agiilsus tõhus metoodika.

Täismahus uuringut saad lugeda SIIT ning uuringu kokkuvõtet saad lugeda SIIT.

 

Kasulik e-raamat konkurentsi analüüsimiseks

Telli endale tasuta e-raamat konkurentsi analüüsimiseks. Raamat sisaldab konkurendi analüüsi mudelite kirjeldust ja kasulikke  soovitusi,  kuidas saada teada, missugune on sinu konkurendi turundustegevus. Raamat on tasuta.

Tellides nõustud veebi  kasutustingimustega. Loe lähemalt siit - marktinel.ee/tingimused

Koos meiega on sinu äri jätkusuutlikult edukas.
© Marketing Intelligence Data

www.markintel.ee

#  Kuidas teada saada, kes juhib digitaalset konkurentsi ja kus sina võrreldes konkurentidega paikned?

# Kas konkurent maksab tehingu eest veebis vähem, kui sina?

# Kuidas konkurent jõuab oma sihtrgupini?

 

Tellin tasuta e-raamatu

Kasulik e-raamat konkurentsi analüüsimiseks

Telli endale tasuta e-raamat konkurentsi analüüsimiseks. Raamat sisaldab konkurendi analüüsi mudelite kirjeldust ja kasulikke  soovitusi,  kuidas saada teada, missugune on sinu konkurendi turundustegevus. Raamat on tasuta.

Tellides nõustud veebi  kasutustingimustega. Loe lähemalt siit - marktinel.ee/tingimused

#  Kuidas teada saada, kes juhib digitaalset konkurentsi ja kus sina võrreldes konkurentidega paikned?

# Kas konkurent maksab tehingu eest veebis vähem, kui sina?

# Kuidas konkurent jõuab oma sihtrgupini?

 

Tellin tasuta e-raamatu

With us you are sustainably successful
© Marketing Intelligence Data

marketing intelligence data logo