Vaata oma konkurendi veebianalüütika andmeid. Kõikjal maailmas.
Anname sulle detailsed andmed selle kohta, mida kasutajad sinu konkurendi veebis teevad, kui suur on konkurendi veebikülastuste arv ning missugune on külastuste iseloom.
Räägime sageli sellest, kui oluline on keskenduda oma tegemistele ja mitte lasta ennast segada teiste tegemistest. Meie arvame, et sõbralik luuramine oma konkurentide järgi saab sinu ärile ainult kasu tuua – eriti selles osas, mis puudutab konkurentdi veebilehti.
Konkurentide veebilehtedelt võid saada uusi ideid, mida oma turunduses järgi proovida või mida kindlasti vältida. Meie käest saad usaldusväärsed andmed oma konkurendi veebiliikluse kohta ning sisendi tegevustesse, mis aitavad sul kasutaja konkurendi veebi külastamise asmele enda veebilehele tuua.
Alustama peaksid sa sellest, et tee omale selgeks miks sa tahad konkurenti uurida – kas lihtsalt uudishimust (mis on ka täitsa okei põhjus) või on sul turunduses konkreetne piirang või valukoht, mida soovid lahendada.
5 põhjust konkurendi analüüsimiseks
Konkurendi analüüsimiseks ei ole vaja üldjuhul mingit eraldi põhjust – kui sa ei tea, mida konkurent teeb, siis oled konkurentsist väljas nii või naa. Küll aga tuleks defineerida, mida sa soovid konkurentidelt saadud teabega saavutada.
Siin on sulle meie eelistused:
* Enda veebilehe kasutajate arvu suurendamine
* Konkurentidest eristumine
* Oma veebilehe asukoha parandamine otsitulemustes
* Konkurentide reklaamiloogikast arusaamine
* Mainimiste jälgimine ja sotsiaalmeedia strateegia kujundamine
Veebis on palju erinevaid digitaalseid tööriistu oma konkurentide tegevuse analüüsimiseks. Mida täpsemalt sa soovid oma konkurenti kaardistada ning süsteemselt jälgida, seda keerulisemaks lähevad tööriistad, suureneb konkurentide analüüsile suunatud ajakulu ning loomulikult kasvab ka eelarve.
Kui sa oled selline iseõppija ning sul on aega ennast mahukast konkurentide turunduse info analüüsi valdkonnast läbi närida, siis siin on sulle mõned kasulikud keskkonnad, mida sa kindlasti tahad külastada:
* Neil Pateil kirjutab oma blogis hea kokkuvõtte “The 17 Best Tools For Spying On Your Competition”
* WebistePlanet jagab 2021 omapoolseid soovitusi postituses “5Free Tools To Spy On Your Competition”
* Survicate on pakkud kokku väga asjalikud nõuanded ja viited konkurentide analüüsimiseks oma artiklis “How To Spy On The Competition: 10 Simple Techniques for 2021”
Mis andmeid sa meilt konkurendi kohta saad
Meie kasutame oma töös maailma parimaid keskkondi veebide ning kasutajate käitumise analüüsiks. Siin on väike sneak-peak andmetest, mida me saame sulle konkurendi veebilehe kohta pakkuda.
Oleme siin näiteks kasutanud Eesti Rahvusringhäälingu portaali err.ee andmestikku, kuid pakume sulle mistahes avaliku veebi kasutajate käitumise analüüsi. Kogu maailmas.
Kui sina tahad olla oma konkurentidest edukam, siis:
Ära raiska oma aega – saad meilt kvaliteetse ülevaade konkurendist. Otsekohe.
Alusta kohe oma konkurendi monitoorimisega – anname sulle detailsed andmed selle kohta, mida kasutajad sinu konkurendi veebis teevad, kui suur on konkurendi veebikülastuste arv ning missugune on külastuste iseloom.
Tee äriliselt kasulikke turundusotsuseid – saa teada, kui effektiivne on olnud sinu ettevõtte turndus ning mille osas konkurent sinust parem on.
P.s. – kas teadisid, et Ubersuggest’i ja SimilarWeb’i platvormide pakutavatele konkurendi analüüsi andmetele saad meie kaudu ligipääsu 50% odavamalt, kui ise registreerudes?

Veebilehtede disain, sisuloome ja arendus

SEO Coaching

SEO koolitus

Mis seosed on konkurentide analüüsil ja turunduse strateegilisel juhtimisel

Mainimiste analüüs – kes, kus ja mida räägib veebis sinust või konkurentidest

SERP monitooring – mis positsioonil on konkurent otsitulemustes

Kuidas saab konkurent oma veebilehele külastajaid

Tasuta konkurentide analüüsi konsultatsioon.

Miks osad ettevõtted hääbuvad kriisis ja miks osad ettevõtted kasvavad kriisi tingimustes.

Telli endale tasulik e-raamat konkurentide analüüsimiseks. Raamat on tasuta.
Kasulik e-raamat konkurentsi analüüsimiseks
Telli endale tasuta e-raamat konkurentsi analüüsimiseks. Raamat sisaldab konkurendi analüüsi mudelite kirjeldust ja kasulikke soovitusi, kuidas saada teada, missugune on sinu konkurendi turundustegevus. Raamat on tasuta.
Tellides nõustud veebi kasutustingimustega. Loe lähemalt siit - marktinel.ee/tingimused
Koos meiega on sinu äri jätkusuutlikult edukas.
© Marketing Intelligence Data
# Kuidas teada saada, kes juhib digitaalset konkurentsi ja kus sina võrreldes konkurentidega paikned?
# Kas konkurent maksab tehingu eest veebis vähem, kui sina?
# Kuidas konkurent jõuab oma sihtrgupini?
Tellin tasuta e-raamatu
Kasulik e-raamat konkurentsi analüüsimiseks
Telli endale tasuta e-raamat konkurentsi analüüsimiseks. Raamat sisaldab konkurendi analüüsi mudelite kirjeldust ja kasulikke soovitusi, kuidas saada teada, missugune on sinu konkurendi turundustegevus. Raamat on tasuta.
Tellides nõustud veebi kasutustingimustega. Loe lähemalt siit - marktinel.ee/tingimused
# Kuidas teada saada, kes juhib digitaalset konkurentsi ja kus sina võrreldes konkurentidega paikned?
# Kas konkurent maksab tehingu eest veebis vähem, kui sina?
# Kuidas konkurent jõuab oma sihtrgupini?